E-ticaret

N11’de Nasıl Satış Yapılır?

Türkiye’nin en popüler uygulamaları arasında bulunan N11, birçok kişiye e-ticaret imkânı sunarak ön plana çıkmaktadır. Yoğun hedef kitlesi sayesinde dikkatleri üzerine çekerek müşteri kapasitesini oluşturmayı başarmış bulunmaktadır. Müşteri bağlılığını arttıran ve alışveriş yapılmasıyla kazandıran N11 uygulaması mağaza sahipleri için doğrudan etkileyen uygulamalar arasında bulunmaktadır. Birçok kişi N11’de Nasıl satış yapılır diye araştırmaya başlayarak gündemimize çıkmaktadır.

N11 adresi üzerinden mağaza sahibi olarak satışa başlamanız yeterli olacaktır. Ancak mağaza sahibi olmanız için ve N11’de Nasıl Satış yapılır? Sorusuna karşılık olarak bazı gerekli evraklar gündeme çıkmaktadır. Şirketinizin olması doğrultusunda ve evrakları temin etmeniz doğrultusunda satış yapmaya başlamanız mümkün hale gelecektir.

N11’de Mağaza Nasıl Açılır?

Birçok kişi N11’de mağaza Nasıl açılır? Sorusunu sorarak gündemimize gelmektedir. N11 uygulaması üzerinden mağaza açmak isteyen kişiler belirli evrakları toplama zorunluluğu bulunmaktadır. Bu evraklar şunlardır;

Sermaye Şirketleri ya da Adi Ortaklık İçin Gerekli Evraklar

  • Son 6 aya ait güncel faaliyet belgesi
  • Vergi levhası
  • Şirket kuruluş ve Ticaret Sicil gazetesi
  • İmza sirküleri
  • Ortaklı Sözleşmeleri
  • Çalışma mali şart ve prensibi
  • Satıcı ilan ve işlem sözleşmesi

Şahıs Şirketleri için Gerekli belgeler

  • Son 6 aylık günceli faaliyet belgesi
  • Vergi levhası
  • İmza sirküleri
  • Nüfus cüzdan Fotokopisi
  • Çalışma mali şartları
  • Satıcı ilan ve İşlem sözleşmeleri

Bu belgeleri ve evrakları hazırlamanız doğrultusunda N11 mağaza giriş bölümünde bulunan hemen üye ol kısmından mağaza başvuru işlemlerinizi başlatma imkanınız bulunmaktadır. N11 mağaza başvuru formunda istenilen sorulara doğru ve eksiksiz bir şekilde doldurmanız doğrultusunda N11 tarafında ön onay formu mail tarafınıza iletilmesiyle tamamlanacaktır. Başvurunuzu tamamlamak için yukarıda belirtilen belgeleri bilgisayarınıza aktarmış olmanız gerekmektedir.

Sisteme giriş yaparak evrak yönetimi ekranına giriş yapmanız doğrultusunda PDF yaparak sisteme göndermeniz gerekmektedir. Eksik ya da hatalı bir belge durumu söz konusu olduğunda N11 tarafından aranarak bilgilendirileceksiniz. Evrakları eksiksiz bir şekilde iletilmesi durumunda başvurunuz tamamlanır ve N11 mağazanızı yönetmeye başlayabileceksiniz.

N11’de Komisyon Oranları Nelerdir?

Aynı zamanda mağaza açanların akıllarında bulunan sorular arasında N11’de Komisyon oranları nelerdir? bulunmaktadır. Şahıs şirketlerinin ya da kurumsal şirket olmak şartları üzerinde online olarak satış yapabileceğiniz N11, mağaza açılırken herhangi bir şekilde ek ücret talep etmemektedir. Ancak satış yapmış olduğunuz ürünler üzerinden belirli bir komisyon almaktadır. Ürünlerin kategorisine göre değişiklik göstermekte ve birbirinden farklı komisyon oranları değişkenlik göstermektedir. Genellikle en az yüzde 5, en fazla ise yüzde 25 oranın komisyon aldığı bilinmektedir.

N11’de Yasaklı Ürünler Nelerdir?

N11 üzerinden satış yapmak isteyen kişiler için önemli unsurlar bulunmaktadır. N11’de yasaklı ürünler nelerdir? N11 adresi üzerinde çalıntı mallar ya da kaçak ve ithalatı yasak ürünlerin satılması yasak olarak karşımıza çıkmaktadır. Bunun gibi birçok önemli unsur bulunmaktadır. Örneğin sahte para ve belgeler, İlaç testleri geçmeyen yabancı maddeler, Alkollü içecekler, uyuşturucu ve bunun gibi birçok yasaklı ürün karşımıza çıkmaktadır. Bu ürünler N11 adresi üzerinden kesinlikle satışının yapılması yasaktır.

Bunlarıda Sevebilirsiniz
E-Ticaret nedir?
E-Ticaret sitelerinde SEO çalışmalarının önemi

Bir Yorum Bırakın

Yorumunuz*

İsminiz*
Websiteniz